Ερώτηση : 1
Τι είναι τα εικονικά μουσεία;
Φυσικά συστήματα αλληλεπίδρασης με εκθέματα σε μουσεία
Λογισμικά που προσφέρουν δυνατότητες επίσκεψης σε εκθέσεις μέσω υπολογιστή
Λογισμικά που παιχνιδοποιούν την πλοήγηση σε εκθέσεις και μουσεία
Ερώτηση : 2
Τι σημαίνει δυναμικό εικονικό μουσείο;
Περιγράφει ένα λογισμικό εκθέσεων όπου είτε ο εκθεσιακός χώρος είτε τα εκθέματα είτε και τα δύο μπορεί να μεταβάλλονται
Περιγράφει ένα λογισμικό εκθέσεων όπου ο εκθεσιακός χώρος μπορεί να μεταβάλλεται
Περιγράφει ένα λογισμικό εκθέσεων όπου τα εκθέματα μπορεί να μεταβάλλονται ανάλογα με τις απαιτήσεις δημιουργίας περιοδικών εκθέσεων
Ερώτηση : 3
Για να επιτευχθεί ο δυναμικός χαρακτήρας στο περιεχόμενο ενός εικονικού μουσείου μπορεί να ισχύει:
Το περιεχόμενο οργανώνεται όλο σε μια βάση δεδομένων
Το περιεχόμενο προέρχεται από διαδικτυακές πηγές με εκμετάλλευση των διασυνδεδεμένων ανοικτών δεδομένων
Το περιεχόμενο οργανώνεται σε βάση δεδομένων, ή σε προκαθορισμένη δομή φακέλων, ή προέρχεται από διαδικτυακή πηγή
Ερώτηση : 4
Επιλέξτε τις βασικές τεχνολογίες δημιουργίας 3Δ εικονικών κόσμων του παρελθόντος και του παρόντος
Macromedia (Adobe) Director, Quest3D, Unity3D
Quest3D, Unity3D, PHP, MySQL
Macromedia (Adobe) Director, Unity3D, MySQL
Ερώτηση : 5
Επιλέξτε τις βασικές τεχνολογίες ενεργοποίησης της διαδικτυακής παρουσίας ενός εικονικού μουσείου
HTML/HTML5, WebGL, PHP, MySQL, JavaScript, JAVA
HTML/HTML5, PHP, Quest3D, Macromedia (Adobe) Director)
HTML/HTML5, MySQL, JAVA, WebGL, Unity3D
Ερώτηση : 6
Τι προσφέρει η προσέγγιση των Διασυνδεδεμένων Ανοικτών Δεδομένων;
Είναι άλλο ένα πρότυπο που έχει προταθεί για την διαλειτουργικότητα σε επίπεδο εφαρμογών που δεν εφαρμόζεται στην πράξη
Προσφέρει την διασύνδεση ανοικτών δεδομένων και την επαναχρησιμοποίηση περιεχομένου χωρίς επαναλήψεις στον Παγκόσμιο Ιστό, και συνεισφέρει στη σημασιολογική διασύνδεση των δεδομένων
Προσφέρει διαλειτουργικότητα σε επίπεδο εφαρμογών στον Παγκόσιο Ιστό
Ερώτηση : 7
Μπορεί η τεχνολογία εικονικών μουσείων να συνδέσει πολιτισμό με εκπαίδευση;
Η τεχνολογία εικονικών μουσείων μπορεί να δράσει ως καταλύτης στη σύνδεση πολιτισμού-εκπαίδευσης προσφέροντας ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό περιβάλλον project-based μάθησης
Η τεχνολογία εικονικών μουσείων αφορά αποκλειστικά τον πολιτισμό και δε σχετίζεται με δράσεις στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική
Η τεχνολογία εικονικών μουσείων μπορεί να βοηθήσει μόνο στο να προσφέρει ένα φιλικό τρόπο αλληλεπίδρασης που είναι γνώριμος στα παιδιά
Ερώτηση : 8
Τα σοβαρά παιχνίδια
είναι ένας όρος που δηλώνει παιχνίδια που απαιτούν σοβαρότητα
είναι το σημείο συνάντησης της τεχνολογίας παιχνιδιών και του περιεχομένου
είναι το σημείο συνάντησης της τεχνολογίας παιχνιδιών, εκπαιδευτικής θεωρίας και περιεχομένου
Ερώτηση : 9
Τι είναι οι μηχανές παιχνιδιών;
Λογισμικά που υποστηρίζουν την ανάπτυξη ηλεκτρονικών παιχνιδιών με όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες γραφικών και αλληλεπίδρασης
Μηχανές στις οποίες τα παιδιά μπορούν να παίζουν παιχνίδια (πχ PlayStation, XBox)
Συστήματα αλληλεπίδρασης που εφαρμόζουν κανόνες παιχνιδοποίησης
Ερώτηση : 10
Το ελάχιστο που πρέπει να μπορεί να προσφέρει ένα δυναμικό εικονικό μουσείο
είναι η δυνατότητα μεταβολής του περιεχομένου μιας έκθεσης και του εκθεσιακού χώρου
είναι η δυνατότητα μεταβολής του εκθεσιακού χώρου
είναι η δυνατότητα μεταβολής του περιεχομένου μιας έκθεσης